Het samenwerkingsverband Noord-Nederland subsidieert Stichting Borg; "Hier wordt geïnvesteerd in uw toekomst."

Dit project wordt medegefinancierd door het Europees fonds voor regionale ontwikkeling en door het Ministerie van Economische Zaken, Landbouw en Innovatie, "Pieken in de Delta."

Aan het onderhoud van deze site wordt de grootst mogelijke zorg besteed. Toch bestaat de mogelijkheid dat bepaalde informatie onvolledig, verouderd of niet meer correct is.

Aan de teksten van deze internetsite kunnen dan ook géén rechten worden ontleend en de Stichting Borg en haar participanten zijn niet aansprakelijk voor de gevolgen van activiteiten die worden ondernomen op basis van de informatie op deze site of op enige internetsite of pagina waar deze site naar verwijst.

Constateert u onvolledigheden en/of fouten, dan stellen wij het op prijs indien u ons dat zou willen melden.

Op alle op de site aanwezige informatie rust auteursrecht. Via onze contactpagina kunt u contact opnemen voor nadere informatie over het gebruik van het materiaal.